У Lalis ми прагнемо зробити ваше подорож по грудному вигодовуванню якнайкраще.
В рамках цього ми хочемо переконатися, що у вас є відмінний робочий продукт і швидкий і простий процес повернення.
Продукт вам не допомагає?
Ми хочемо допомогти вам у досягненні ваших цілей, наскільки це можливо. Зв'яжіться з нами,
і ми допоможемо вам отримати рекомендації, як отримати з цього максимальну користь.
Є питання? Зв'яжіться з нами або напишіть нам за адресою lalismama447@gmail.com
Перш ніж повернути замовлення:
Будь ласка, для початку зв'яжіться з нами, щоб ми могли краще вам допомогти. Якщо з товаром виникла проблема або ви просто хочете його повернути,
ми допоможемо спростити цей процес.
Як повернути замовлення:
Ви можете повернути товар протягом 14 днів після отримання товару. При зверненні до нас вкажіть номер вашого замовлення.
Повернення і обмін можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем при наступних умовах:
товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем (подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.);
товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
збережені всі ярлики і заводське маркування;
товар зберігає товарний вигляд і СВОЇ споживчі властивості.
Наш процес повернення простий:
1. Як тільки ми отримаємо вашу посилку, ми перевіримо її, щоб переконатися, що вона підлягає поверненню або має дефекти.
Це може зайняти до одного тижня.
2. Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «про захист прав споживачів».
Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться нами перед відправкою, а Вами в момент отримання товару.
При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку у присутності співробітника "Нової Пошти" або кур'єра при адресній доставці. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, Ви можете повернути товар, і ми обов'язково його замінимо. Претензії по зовнішньому вигляду, комплектації і працездатності приймаються тільки в момент отримання товару.
Відповідно до Закону «про захист прав. споживачів », компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.